24 Aralık 2020 Perşembe

Jimin'in "Christmas Love" Şarkısının Türkçe Çevirisi


Jimin bugün Army'lere mükemmel bir  Noel hediyesi vererek "Christmas Love" şarkısını yayınladı. Şarkının yapımında Jimin ile birlikte Slow Rabbit ve RM yer aldı. 


Jimin "Christmas Love" şarkısını yayımlamasının sebebini açıkladığı sıcacık bir not da paylaştı:


"Merhaba millet, ben Jimin. Noel hediyenizi güzelce teslim aldınız mı? Şarkıyı size dinletmeyi çok istemişim ve şimdi bunu yapabildiğim için çok mutluyum. Bugün bu şekilde gelmemin sebebi aslında size bu zor zamanda neden böyle neşeli, canlı bir şarkı yayınlandığımdan bahsetmek istememdi. Şarkıyı dinlediğinizde anlayacaksınız zaten bu şarkıya en çok sevdiğim çocukluk anılarımdan biri olan ilk kar yağışını gördüğüm anda hissettiklerimi yansıtmak istedim. Yaşımız ilerledikçe gençlik günlerimize duyduğumuz özlem artıyor. Şu an bu durumu yaşıyor olsak da olmasak da toy ve daha masum olduğumuz o eski günlere dönmek istediğimizi hep düşünürüz. Büyüdükçe sorumluluklarımız arttı ve masum benliğimizi olgunlaştıran bu sorumluluk duygusunun içimizdeki hisleri saklamamıza yol açıp açmadığı düşünmeme sebep oldu. Ama sanırım hala bu masumiyeti koruyoruz. Öyleyse size biraz klişe gelebilir fakat içimizde saklanan çocuğu dışarı çıkarsak nasıl olur? Bence o gün bugün olsa güzel olur. Hepiniz her zaman sevimeyi hak ediyorsunuz. Evet biraz utanç verici olsa bile bunu cringe bulmak yerine birlikte eğlenirsek güzel olur. Yazdığım bu şatafatlı yazıyla karşılaştırıldığında eksikleri olan bir şarkı fakat hepinizi mutlu etmeyi umut ederek şarkıyı yapmak için çok çalıştım. Umarım şarkıyı dinlerken anılarınızla buluşursunuz."


Şarkının Çevirisi: 

Noel Aşkı

Sana aşığım Noel
Sen biriciksin

Uzun zamandır Noel'i bekliyordum
Gözlerim beyaz yollarda
Dün gece rüyamda kar yağdığını gördüğümde
Örtünün altında tüm gün onu bekledim

Sana aşığım Noel
Lapa lapa yağan
Beyaz kar gibi
Günüme yağ

Sana aşığım Noel
Sen biriciksin
Keşke bugün sonsuza dek sürse

Noel aşkı
Noel aşkı
Sonsuza dek kalbimde kal

Noel aşkı
Noel aşkı
Beklediğim Noel günü, bugün

Tüm gücümle koşturuyorum etrafta şuradaki küçük çocuk gibi
Bulutların üzerinde uçuyorum sanki
Hikayemi duyan birileri varsa
Tam şu an saati durdurabilir mi?

Sana aşığım Noel
Lapa lapa yağan
Beyaz kar gibi
Günüme yağ

Sana aşığım Noel
Sen biriciksin
Keşke bugün sonsuza dek sürse

Aslında, beni bırakıp gidersin diye korkuyorum
Bugün çok kısa çünkü
Seni bekleyen benim için biraz daha kalamaz mısın?

Sana aşığım Noel
Lapa lapa yağan
Beyaz kar gibi
Günüme yağ

Sana aşığım Noel
Sen biriciksin
Keşke bugün sonsuza dek sürse

Noel aşkı
Noel aşkı
Sonsuza dek kalbimde kal

Noel aşkı
Noel aşkı
Beklediğim Noel günü, bugün

Eng Trans. Cr: doolsetbangtan
Çeviri: Ayşegül & Army 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder