10 Temmuz 2024 Çarşamba

Smeraldo Garden Marching Band (Feat. Loco) Türkçe Şarkı Sözleri


Smeraldo Garden Marching Band (Feat. Loco) Şarkı Sözleri

[Verse 1: Jimin]

Deyin ki 'oh'
Bu şarkı sizin için
Ah, deyin ki 'aşk'
Müsaadenizle takdim edeyim
12 Haziran'da başladı bu anı
Her gün mutlulukla dolu her anı
Deyin ki 'oh' (hadi bizden bahsedelim)

[Pre-Chorus: Jimin]

Dile getiremediklerimiz
Kalbine gömdüklerin
Şimdi her şeyi anlatacağım sana (sadece sana)
Endişelenme 
Birlikte olduğumuza göre artık
Dürüst olalım biraz daha (hadi başlayalım)

[Chorus: Jimin]


Ooh, seni seviyorum bebeğim
Daha da yakınlaşacağım sana
Seviyorum seni, bebeğim (Evet, efendim)
Ooh, istiyorum seni, bebeğim
Elini tutmak istiyorum
Seni istiyorum, bebeğim (Hadi gidelim)

[Verse 2: Loco]

Solup gitse de aksine her gün taze bir başlangıç
Adını söyleyeceğim, tek yapman çiçek açmak
Beraber ritim tutalım, içinden geldiği gibi sürdür
Yüz yüze konuşamasam da senin için bir grup kurdum işte
Aşkı arayıp duruyordum
Senin uğruna
Hızlandıkça hızlandım
Durmam imkansız şu an (Engel olamıyorum)
Zaman algısını yitirdim
Gün boyu yaşıyorsun beynimde kira vermeden
Dokunsak birbirimize
Pat diye patlayacakmışım gibi
Aşkım büyüyor günden güne (Hadi bizden bahsedelim)

[Pre-Chorus: Jimin]


Işıldayan gökyüzü ve
Uçuşan çiçeklerle
Birlikte olacağız (hepsi senin için)
Anlat öyleyse bana ne hissettiğini
Olduğu gibi
Bırak kendini (Haydi)

[Chorus: Jimin]

Ooh, seni seviyorum bebeğim
Daha da yakınlaşacağım sana
Seviyorum seni, bebeğim (Evet, efendim)
Ooh, istiyorum seni, bebeğim
Elini tutmak istiyorum
Seni istiyorum, bebeğim

[Bridge: Jimin]

Perdeler açılıp, ışıklar yandığında
Herkes hazır
Açın müziği
Sanırım hazırız
Hadi başlayalım, bir, iki
Eller havaya

Smeraldo Garden Marching Band



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder