31 Aralık 2020 Perşembe

Jimin'in Yeni Yıl Mesaji


Jimin'in yeni yılı kutlama mesaji:

"Merhaba ben Jimin. 2020 yılı herkes için çok zor bir yıldı. 2019'u bitirirken aramızda bir konuşma geçmişti. 'Yaşımız ilerledikçe artık şimdiki gibi (tutkulu) dans edemeyeceğimiz için 2020 turumuzda son bir kez, canımızı dişimize takıp, her şeyimizi ortaya koyalım' şeklinde bir söz vermiştik. Bu yüzden bunun verdiği heyecan ve korku dolu hislerlerin ağırlığı ile 2020'ye girmiştik fakat tüm moralimiz alt üst oldu.

Balonumuza iğne batırılmış gibiydi...her şey söndü. Durumu kabullenmek zordu, ağırlığı fazlaydı, yaptığımız büyük planlar bozulduğu için ne yapacağımızı bilemedik. Çalışıyor olsam da olmasam da ne yapıyor olduğumu anlamaz bir haldeydim. Böyle bir şeyin olmasını beklemiyorduk ve herkes bu zor süreçten geçiyordu. Sadece biz değil, elbette bizden çok daha fazla zorlanan birçok insan vardı ve onların yanında zorlandığımı söylemem doğru olmaz. Ama yine de zamanı iyi değerlendirip kendimi toparlamaya çalıştığım bir yıldı. Hepinizin bu yılı nasıl geçirdiğini merak ediyorum ve her birinizle konuşmak istiyordum fakat bunu yapamadığım için üzgünüm. İşinizde zorluklar yaşadınız. Öğrenciler eğitimlerinde, yetişkinler kendi sorumluluklarımda ve sağlık personellerimiz de...her bir meslek çalışanları için zor bir süreçti.

Hepiniz çok çalıştınız. Yeni bir yıla girdik ve güzel gelişmeler var. Umarım hepimiz bir süre daha dikkat ederiz ve çok yakında güzel günlere kavuşuruz. 2021'de bir kez sadece bir kez olsun sizinle buluşmak ve konser vermek istiyorum. Hedefim bu. Elde etmek istediğim diğer başarılardan ziyade sizi görebilmek en büyük arzum.
Umarım o güne kadar herkes sağlıklı ve mutlu kalır. 2020 yılı için çok teşekkür ederim ve umarım 2021'de de birlikte güzel günlerimiz olur. Mutlu yıllar~ "


"Her kışın ardından baharın gelmesi gibi (zorlukların ardından) mutluluk da bu yıl sizleri bulacak."


Jimin'in New Year's Eve Live kapanış konuşması: 

"Üyelerle birlikte bazen eski videolarımızı izlediğimizde utanç verici çok fazla sahneler var diye düşünüyordum fakat şimdi izlerken gülüp geçilen eğlenceli anılara dönüştüler. 

Çok uzak olmayan gelecekte de sizinle şimdiki hallerimize bakıp "vay be o zamanlar sanki hiç bitmeyecekmiş gibiydi fakat hepsi geçti gitti" diyebileceğimiz günlere bir an önce kavuşmayı diliyorum. Her zaman minnettarım ve sizi seviyorum. 

Millet, yeni yılda şansınız bol olsun, mutlu yıllar!" 

Cr: JIMINI95s 
Tr: Ayşegül & Swaminus


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder