25 Kasım 2020 Çarşamba

Esquire Dergisinin BTS İle Gerçekleştirdiği Röportaj

Esquire Dergisinin BTS İle Gerçekleştirdiği Röportaj | Jimin'in Bölümleri 


ESQUIRE: Solunda bulunan üyede sevdiğin şeyi söyle. 

J-Hope'tan Jimin'e: Jungkook'un Jin hakkında söyledikleri gibi - ağabeyim gibi ama aynı zamanda küçük erkek kardeşim gibi - Jimin için de aynısını hissediyorum.

Ama bizimki tam tersi: benden daha genç olmasına rağmen ağabey gibi hissettiriyor. Ondan öğrendiğim çok şey var. Ama aynı zamanda küçük bir erkek kardeşin cazibesine de sahip - sevimli ve eğlenceli.
Ayrıca hepimiz performans sergilemeyi seviyoruz elbette ama Jimin'in özel bir sahne tutkusu var ve gerçekten performans hakkında düşünüyor. Performans sergilemeyi çok sevdiğini hissedebiliyorum ve bu anlamda ondan öğrenecek çok şey var.

Başardığı her şeye rağmen hala elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor ve her zaman farklı şeyler sunuyor bunun için onu gerçekten alkışlamak istiyorum. 

Jimin: Benimle ilgili tüm bu söylediklerin için çok teşekkür ederim.

Jimin'den V'ye: V çok yakışıklı. Hepsi bu.
Suga: En büyük övgü bu.
Jimin: Şaka yapıyorum. Jin, RM için yakından bakarsanız kusurlarını görebilirsiniz dedi. V'ye çok dikkatli bakmanıza gerek yok hemen fark edebilirsiniz. Bu onun özel cazibesi. İçinde onu cana yakın, sempatik yapan bir masumiyet taşıyor - birçok kişi tarafından seviliyor. Ve bence sahip olduğu bu huy aynı zamanda bizim en iyi birer arkadaşlar olmamızı sağladı- bana bu dostluğu armağan etti.


ESQUIRE: ON:E konserinizi tebrik ederim. Muhteşemdi. 
BTS: Teşekkür ederiz. 

ESQUIRE:  Konser bittiğinde ne hissettiniz? 

Jimin: Bence özellikle bu konser için kendi amaçlarımızı belirlemeliydik. Ara vermeden çalışıyorduk ama ara vermek zorunda kaldık. Tüm bu süreç boyunca kendimize neden bu kadar çok çalıştığımızı sorduk. Bu performansların bizim için anlamı neydi? Bu konserden elde ettiğimiz en büyük şey bu sorulardan bazılarına cevaplar almak; neden ve kim için bunu yaptığımızı gark etmek oldu.

ESQUIRE: Peki cevap neydi? 

Jimin: Bunu kısmen kendimiz için yaptık. Ayrıca hayranlarımız sayesinde var olduğumuz gerçeğini yeniden hatırlamış olduk. Ve neredeyse bir yıldır canlı seyirci karşında performans sergilemenin verdiği keyfi unutmuştuk. Bu konserle içinde bulunduğumuz durumun düzelmesine ihtiyacımız olduğunu iyice anladık ve hayranlarımızla yüz yüze görüşerek, performans sergilemeye bir an önce başlama isteğimiz depreşti.


ESQUIRE:  Sana göre cool olmak nedir? 

Jimin: Bunun hakkında fazla düşünmedim ama insanlar bir şeyler giyerken, bir şey söylerken, düşüncelerini iyi bir şekilde ifade ederken ve kendilerinden emin bir duruş sergilerken bana göre havalı olurlar. Bu kendini beğenmişlik değildir. Kendi düşünceleri olan insanların kendine has havası vardır. Bence bu havalı olmak budur. 


ESQUIRE: Hangi BTS şarkısı seni anlatıyor? 

Jimin: Beni en iyi temsil ettiğini düşündüğüm iki şarkı var: Young Forever ve Answer. Uzun yıllar boyunca üyelerle birlikte şarkı söylemek, performans sergilemek ve hayranlarımız için sahne almak benim hedefim. Bu sebeple sanırım bu iki şarkı gerçekten beni yansıtıyor. 



Çeviri: Casey, Army, Aysun 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder