11 Kasım 2020 Çarşamba

111120 | JIMIN YOUTUBE YAYIN ÇEVİRİSİ


Jimin: Merhaba~ saçlarımı yıkayıp, tam kurutamadan geldim kusura bakmayın. Ahh neyse artık, resmen dağılmış durumda, bomba atılmış gibi görünüyor, Dynamite. Şu an neler yaptığımız, nelere hazırladığımız ile ilgili konuşmak için geldim. Promosyon sürecimiz var ve yıl sonu gösterilerine hazırlanıyoruz. Bugün de koreografi provamız vardı hemen sonra buraya geldim. Provaya neredeyse geç kalıyordum bu yüzden saçlarımı yıkar yıkamaz buraya koştum. Albümü merak ediyor olmalısınız. Hazırlıklarımız çoğunu bitirdik. Şarkılar hazır. Çok eğlenerek müzik videosu da çektik. Bu kadar bilgi vermem de sakınca yok sanırım. 


Sizlere hazırlıklarımızın nasıl gittiğinden bahsetmek istiyorum. Cidden albüme hazırlanırken inanılmaz eğlendim. Hep birlikte tema, müzik hakkında sohbet etmek, " Bunu böyle yaptım sence nasıl olmuş?", "Sözleri, melodiyi bu şekilde yazdım ne düşünüyorsun?" tarzında birbirimize danışmak, yazdığım şarkıları üyelerin dinlemesi, tabi (yazdıklarımızdan) albüme giren de var girmeyenler de var ama üyelerden övgü almak çok iyiydi. Yeni şeyler denemek de eğlenceliydi. 


Notalar hakkında da çok konuştuk. Taehyung ile de bu konuda çok fikir alışverişinde bulunduk. "Bu mu daha uygun yoksa diğeri mi?" şekilde. Yani böyle işte. Şimdi nerdeyse yayınlanmak üzere. 


Ahh tam olarak nereye kadar anlatsam ki size? (Yine saçlarına dokunuyor) Saçlarım çok dağınık. Neyse saçlarımı boş vereyim şimdi. MV hakkında ne kadar spoiler verebilirim ki. Humm bunu söyleyebilir miyim? Müzik videomuz şimdiye kadar çektiğimiz müzik videoları arasına en... evet en işlenmemiş/doğal (Üzerinde çok fazla oynama yapılmamış) müzik videosu. Çekerken çok eğlendik. Ahh albümü dinlemediğiniz için size söyleyecek pek bir şey kalmıyor. Daha fazlasını söyleyemem.

Yoongi hyung için çok endişeleniyor olmalısınız fakat endişelenmeyin ameliyatı iyi geçti ve iyileşiyor. Bize her gün nasıl olduğu ile ilgili fotoğraflar gönderiyor. Güzelce iyileşiyor. Sizi özlediğini söyledi. Sizde benimle birlikte iyileşmesi için iyi dileklerinizi gönderirseniz minnettar olurum. Ben de onu bir an önce görmek istiyorum. 


Evet millet başka neyden bahsedeyim?
Müzik proje yönetmeni olarak ve birçok röportajda albümle ilgili söz aldım. Fakat dürüst olmak gerekirse albüm için pek bir şey yapmadım. Üyelerin fikirlerini şirkete ilettim ve şirketin cevabını da üyelere ilettim. Müzik proje yönetmeni sıkı çalışıyor fakat ben biraz rahat takıldım.


Umrarım heyecanlısızdır. Albümü seveceğinizi düşünüyorum. Albümü en basit şekilde nasıl tanımlasam?
Dün bunun hakkında da konuştuk, bu dönemde hissettiğimiz duygularımızın bir kaydı/aktarımı diyebilirim. Şarkıları dinlemediğiniz için çok fazla bilgi veremiyorum maalesef üzgünüm. Bir an önce dinlemenize sunmayı istiyoruz.
Evet biz iyiyiz. Aslında sağlığıma dikkat etmeye uğraşıyorum ama beni biraz, çok az zorlayan bir şey vardı bu yüzden şu anda biraz dinleniyorum, esnek çalışıyorum. Temel şeyler üzerinde çalışıyorum diyebiliriz. Üyeler de ben de şu anda gerçekten kendimize dikkat etmeye çalışıyoruz. 


Suga hyung durumu da daha kötüye gitmemesi için ve sizinle uzun süre birlikte olabilmek için  bu ameliyatı olmaya kadar verdi. Biraz beklerseniz daha güçlü bir şekilde karşınıza çıkacak.

Keşke her parçayı dinlerken neler hissettiğimi sizlere söyleyebilseydim, ama henüz yayınlanmadı. Tüm yapım aşaması
çok eğlenceliydi. Bu süreçte yeni şeyler deneyerek kendime meydan okumam, gerçi albüme dahil olmayan da çok şey var ama yaptığımız müzikleri üyelere dinletmek eğlenceliydi. Eskiden yaptığımız gibi hyung'ların müzik yapma tarzında yeniden müzik üzerinde çalıştık. Bunu yapmayalı uzun zaman olmuştu ve gerçekten zevk aldım. Bu süreç benim için kendimi ve içinde bulunduğumuz durumu anlayıp kabullenme için biraz fırsat oldu. Bu süreçte sizi daha çok düşünme, geçmişe dönüp bakma fırsatı elde ettim.

Albüm çıktığında siz de nasıl olduğu göreceksiniz. Umarım sizin için uzun yıllar değerli olan bir albüm olur. Sizi çok ama çok özledim. Hepimiz bu şekilde çabalarsak her şeyin düzeleceği anlar elbet bir gün gelecek...Zor olsa da umarım güçlü kalmaya devam edersiniz. Bugünde 
Beni izlediğiniz için teşekkür ederim. Yayından sonra bitirmemiz gereken işlerime devam edeceğim. Albümün dört gözle bekleyin. Çok teşekkürler. Daha detaylı konuşmak için daha sonra yine geleceğim. Görüşürüz bye bye ~  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder