10 Temmuz 2020 Cuma

BTS Jimin’den Kalbinizi Eritecek 10 Samimi ve Cesaretlendirici Söz


Onun hayranlarına olan sevgisi her zaman gerçekti.

Hayranlara olan sevgisini ve minnettarlığını olabilecek en içten ve samimi şekilde ifade etti. Onun kelimeleri hayranların kalbini anında ısıtabilir çünkü onlar Jimin’in, BTS’in yaptığı her şeyde ne kadar tutkulu ve çalışkan olduğunu biliyor. İşte burada Jimin’in ne kadar müteşekkir ve güzel kalpli olduğunu gösterecek 10 sözünün listesi!

1. "Kendini bilmek (büyümek, olgunlaşmak) artık bir şeyleri dert etmediğinizi, oluruna bıraktığınızı gösterir. Yani aslında bu kötü şeyleri ardınızda bıraktığınızı, yanınıza sadece özgürlük ve mutluluğu aldığınızı gösterir.

 2. "Field’daki konserimiz, üzerinde çokça düşündüğüm bir performanstı çünkü o zamanlar psikolojik olarak zor zamanlar geçiriyordum. O süreçte bir şeyleri daha iyi öğrenip farkına varabildim. Bu anıları sonsuza dek hatırlayacağım."

3. "Binlerce Army'yi birarada görmek beni hakikaten çok mutlu ediyor. Bu çok güzel. Sahneden gördüğüm bu manzara hoş bir gün batımına benziyor. Bu mutluluk karşında hislerimi ifade edebilmede aciz kalıyorum."

4. "Dürüst olmak gerekirse sıradan Park Jimin olmak istemiyorum. Bu ulaşılmaz olmak istediğim anlamına da gelmiyor. Sadece hayranlarım için ünlü Park Jimin olarak kalmak istiyorum. Mutlu olmalarını istiyorum. Bizi izleyip müziklerimizi dinleyip mutlu oluyorlarsa bu bana yeter. Bizi ilerleten, güç veren en büyük faktör onların varlığı."

5. "En mutlu olduğum an sahne arkasındayken fanların bize tezahürat yaptığı an, üyelerimizi sahnede performans sergilerken gördüğüm an, şarkı söylerken ve şarkı söylememden dolayı fanları mutlu gördüğüm an."

6. "Bu yolculukta birlikte olduğumuz için minnettarım. İnanıyorum ki eğer birlikte olmasaydık bugün olduğum yerde olamazdım."

7. "Başlangıçtan şimdiye kadar, bütün olanlar hayranlarımız sayesinde oldu."

8. "Millet, hepinizin sizleri ne kadar takdir ettiğimi bildiğinize inanıyorum. İleri ve daha ileri adım atabildim çünkü siz hep benim yanımdaydınız. Hepinizi daha çok sevmek için çok çalışacağım."

9. "ARMY ile tanışmak için alelacele doğmuşum galiba. Yani beni çokça sevin lütfen."

10. "Lütfen bana sevgi ile muamele edin."


Jimin’in hayranlara olan sevgisinin kaynağı fanların onun en büyük destek sistemi olması ve global K-Pop yıldızlığı serüvenine devam etmesinin sebebi.


Kaynak: Koreaboo 
Çeviri: Aysun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder