2 Mart 2020 Pazartesi

BTS'ten Jimin MOTS:7 Albümlerinde Hayranlarına Varlıklarının Nedeni Oldukları İçin Teşekkür Etti


BTS'den Jimin MOTS:7 albümlerinde hayranlarına, varlıklarının nedeni oldukları için teşekkür etti. 

Jimin bu yolculuğa 7 kişi devam etmeyi umuyor.

BTS'den Jimin yeni albümleri MOTS:7'de bir mesajla yürekten teşekkür ve şükranlarını iletti.

Müziğin onu ne kadar mutlu ettiğini ifade ederek başladı: 

"Bir albüm yapabilmek ve insanların şarkılarımızı dinlemesini sağlamak değerli ve mutlu edici bir şey olsa da, ben her zaman şarkılarımızı dinleyen herkese nasıl daha yürekten şarkılar yapabilirim diye düşünüyorum. Bu yüzden albüm hazırlamanın bizim için büyük bir anlamı var. Bu sayede, albümü hazırlamamıza yardımcı olan insanlara tüm çabalarından ve çalışmalarından dolayı teşekkür etmek istiyorum."

Jimin ayrıca Bang PD'ye ve Big Hit Entertainment ailesine önümüzdeki yıllarda ne kadar büyüyebileceğini göstermek istiyor:

"Bang PD'ye, Yoon Seok Jun ve diğer Big Hit Entertainment ailesine ne kadar müteşekkir olduğumu ifade etmek için kelimelerin yeterli olmadığını biliyorum. Size şimdiye kadar ne kadar büyüdüğümüz gibi daha fazla ne kadar büyüyebileceğimizi de göstermek isiyorum. Çok minettarım."

Her şeyi mümkün kılan tüm çalışkan personellere de seslenmeyi unutmadı:

"Ayrıca tüm personellere ve tasarım ekibi için üzgün hissediyorum ve onlara minettarım. Bizden daha az uyuyorsunuz, ayrıca daha çok çalışıyorsunuz ve kendimi yeterince ifade edemediğimi biliyorum. Çabalarınız sayesinde bu kadar parlayabiliyoruz. En içten dileklerimle teşekkürler." 

Üyeleri garanti olarak görmemesi gerektiğini biliyor ama her zaman birlikte olmaları doğal bir hale geldi: 

"Üyelerime, sadece (söylemek istediğim) çok teşekkürler. Hepinizi garanti olarak görmemeliyim ama bunun artık doğal olduğunu düşünüyorum. Size sahip olmadığımı hayal bile edemiyorum. Bu yüzden sizinle uzunnncaa bir süre devam etmeyi umuyorum. Daha iyisini yapmak için elimden geleni yapacağım. Çok teşekkür ederim, sizleri çoook seviyorum 💜."

Ayrıca Army'lerle beraber değerli anılar biriktirerek ilerlemek isiyor: 

"Army, birlikteliğimizin üzerinden 7 yıl geçti. Sanırım müzik hakkında konuşarak birçok mutlu duyguyu birlikte paylaşabildik. Her ne kadar basitçe mutlu olmaktan kaynaklanan mutluluk olsa da, bence duygularımızı paylaşarak kazanılan mutluluk gerçekten minettar olduğum bir şeydir. Hepinize sahip olduğum için şükran doluyum. Yıllar geçtikçe daha ne kadar değerli anılarımız olacak gerçekten çok merak ediyorum. O zamana kadar, bunu üyelerimle ve hepinizle paylaşmaya devam etmeyi umuyorum."

En büyük mutluluklarının insanların onların müziğini dinlemeleri olduğunu belirterek bitiriyor. Sanatçı olarak yola devam etmelerinin nedeni de budur:

"Son olarak, daha önce söylediğim gibi insanların müziğimizi dinlemesi en büyük mutluluğumuzdur. Bunu hep söylediğimi biliyorum ama sahnede var olmamız ve şarkı söyleyebilmemizin sebebi sizlersiniz 😍. Teşekkür ederim. Sizleri seviyorum💜💜💜"


Kaynak: Koreaboo 
Çeviri: Rosalinda 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder