30 Mart 2020 Pazartesi

Jimin Mandu/Mantı Olayını Anlattı


"Şimdi düşününce çok utanıyorum. Mantıyı pratik yaptıktan sonra mı yesek önce mi diye tartıştık. O kadar önemli bir mesele değildi, ikisi de olurdu yani. Ama o zaman ölüm kalım meselesiydi sanki. Ben sonra yiyelim çünkü dolu mideyle iyi çalışamayız dedim, V ise çok aç olduğu için şimdi yemek isityordu. Sonuçta bunun için kavga ettik. Hyunglar tartışmamıza kızıp çıkıp dışarda kavga edin dediler. Dışarda da tartışmaya devam ettik. Kavga sonuçlanmayınca üyeler bizimle konuşup çözmeye çalıştı. Önlemli değil dediler. O kadar kızgındım ki bu yüzden içki bile içtim. Sonra tekrar konuşup çözdük. 4 saatten fazla tartışmış olabiliriz. Bazen arkadaşlar arasına inatçılık olur. Özür dilemek veya teşekkür etmek zorlaşır. Arkadaşınız olursa ilerde anlarsınız bu durumu. Pratik yaparken kim yanlış yaptı yapmadı diye, diyetteyim önümde yemek yedin diye, bir türlü uyanmıyorsun diye vs hep kavga ederdik. Fakat bizim derin konuşmalarımız da olurdu. Zaman geçince bu çekişmeler azaldı ve birbirimize tamam peki demeye başladık. Özür diledik teşekkür ettik...Tartışmanın insani daha da yakınlaştırığı söylenir. Seoul'e geldiğimde benimle aynı yaşta olan tanıştığım tek kişiydi Taehyung. Böyle anıları paylaştığım başka bir arkadaşım yoktu. O gerçekten bir tane." 


Kaynak: Vlive 

Jimin ve V'nin özel arkadaşlıklarını konu edinen Friends şarkısını dinlemek için tıklayın 😊 Friends

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder