21 Şubat 2020 Cuma

BTS Jimin Filter / Filtre Türkçe Çeviri / Şarkı sözleri

Tepeden tırnağa tüm vücudundan bıkkınlık havası yayılıyor 
Lütfen, bana bak
Telefonunu bırak, gözünü benden ayırmayı düşünme bile
Nelerden hoşlandığını bilmeme izin ver
Sadece beni seçip uygulaman yeterli

Oh, ellerimle gözlerini kapatacağım
Oh, tüm gizli arzularını hayal et
Bu deneyimleyeceğin tamamen yeni bir şey
Tamam, şimdi gözlerini açabilirsin, başlıyoruz!

Paletteki renklere göz at
Filtreni seç
Hangi beni arzu edersin?
Dünyanı değiştirecek filtrenim ben
Bana hayat ver 

(Peki) Ne düşünüyorsun? Hoşuna gitti mi? Yoksa hâlâ yeterli değil mi?
(Evet) Kızım, dile benden ne dilersen
Cinin olabilirim, Alaaddin'e ne dersin? 
Emrine amadeyim, bana istediğini yaptır

Oh, seni kollarımla sıkıca sardığımda, hayallerin gerçek olacak
Oh, bu sadece senle benim aramda
Ah, senin için her gün yeni bir "ben" olacağım 
Her gün aynı şeyleri görmek sıkıcı gelir çünkü

Paletteki renklere göz at
Filtreni seç
Hangi beni arzu edersin?
Dünyanı değiştirecek filtrenim ben
Bana hayat ver, istediğin gibi

Ansızın bir çocuğa dönüşen bana bak
Her seferinde daha sevimli bulduğunu biliyorum
Bu seni çıldırtıyor
Cazibemin beklentinin ötesinde olduğunun farkındayım
Artık kimse seni tatmin edemez
Evet, olması gerektigi gibi
Varlığımın sebebi sensin

Daha önce hiç denemediğin yepyeni bir filtreyim ben
Kendini bana bırak
Daha fazla büyülenmek istiyorsan
Filtreni seç
Seni memnun edebilecek tek kişi benim

Na na na na na na na na na 
Filtreni seç, seni tatmin edecek tek kişi benim
Na na na na na na na na na 
Ben senin filtrenim, kendini bana bırak

Sen ve ben daha iyisi olmak için değişeceğiz
Bana hayat ver 


Çeviri kaynağı: doolsetbangtan, ColinSH3
Çeviren: Army, Ayşegül, Swaminus, Casey








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder