7 Ocak 2020 Salı

Jimin'in Kendi Yazıp Bestelediği İlk Solo Şarkısı Promise'in 1.Yıl Dönümünü Kutlu Olsun!

Hayranlar 31 Aralık 2019'da Twitter'da #1YearWithPromise, #ForeverJiminsPromise, #지민아약속1주년축하해 (Promise'in 1.yılı kutlu olsun) hashtaglerini gündeme sokarak Promise'in 1.yıl dönümünü kutladılar. 


31 Aralık 2018'de yayınlanan Promise, ilk 24 saatte 8.5 milyon stream edilerek Drake'in rekorunu kırdı. Jimin bu ses getiren çıkışı ile SoundCloud'un 'Buzziest Drop' şarkısı olarak taçlandırıldı.

SoundCloud'da 'Tüm Zamanların En Çok Çalınan Şarkıları Top 10' listesinde yer alarak yeni bir tarih yazdı. Listede Top 5 şarkı arasına giren Promise şuanda 197M streame ulaşmış durumda.
Jimin bu listede yer alan ilk ve tek Koreli sanatçı. Promise listedeki tek korece şarkı ve ballad türündeki tek şarkı. Promise en çok çalınan korece şarkı aynı zamanda BTS'in en çok stream edilen şarkısı.

Birçok kişi şarkının Pop şarkısı olup Pop kategorisinde yayınlandığını düşündü, ancak Promise Hip Hop ve Rap kategorisinde etiketlendi. Hip-Hop & Rap kategorisi bu platformdaki en rekabetçi kategoridir ancak Promise haftalarca listelerde kalmayı sürdürdü.

"Promise" bize Jimin'in farklı bir tarafını gösterdi. Jimin kendiyle ilgili verdiği mücadelenin ardından mutluluğa yatırım yapması için kendini cesaretlendirmesi için yazıldı."

'Şartlar zor olabilir ama bunu kendim için zorlaştırmamalıyım kendime karşı bu kadar katı olmamalıyım dedim ve anahtar kelimenin söz vermek olduğunu düşündüm. Bunu bir çok insanı rahatlatacağını umut ederek yazdım."

"RM Hyung hayatımızda hep iki taraf olduğunu söyledi; karanlık-ışık, ümit-hayat kırıklığı, zevk almak-zorluk gibi...işte bu hayat ve ben bunu kucaklamalıyım. Bu beni çok etkiledi."

"Işığın olmak istiyorum, kendi ışığın olmalısın"


Promise'i dinlemek için tıklayın 
https://soundcloud.com/bangtan/firstjiminpresent


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder