2 Haziran 2021 Çarşamba

Jimin'in 2021 Festa Profili (Türkçe)


"Tüm dünyayı büyüleyen cazibemi ne pahasına olursa olsun göstereceğim."

E-yo~ Ben kimim? Aday Park Jimin! 


2020 Değerlendirmesi

"Değer verip özlediğim, minnet borçlu oldu olduğum insanları korumak için çaba gösterdim fakat etrafımdakilere yeterince bakamadığım/göz kulak olamadığım bir yıl oldu."

2021 Hedefi

"
Bu yıla girerken geriye dönüp bakma ve bir şeyler üzerinde düşünüp, değerlendirme yapma fırsatı buldum. Bu yıl kendime değer verme ve başkalarını sevmeyi öğrenme yolunda daha çok ilerleme kaydetmek istiyorum."

Jimin'e göre BTS’in en etkileyici yanı

"Her üye hiç şüphesiz kendine özgü çekiciliğe/karizmaya sahip."

BTS’in mottosu nedir?

"Sizin mutluluğunuz bizim mutluluğumuzdur."

BTS'i 8 hece ile anlat?

"Ah ben sizi seviyorum." 


-Artimajınız Ödülü-

"Yürüdüğünüz bu yolda arkanızda sadece güzel resimler/övgüye değer izler bıraktığınız için sizi bu ödüle layık görüyorum."

ABCED Jimin'den (Jimin'in üyelere vermek istediği ödül)


İsim: Park Jimin
Partisi: Büyüleyen Parti 
Kariyeri:
▪︎Ünlü eğlence programı Run BTS'te 135 bölüm rol aldı
▪︎Kültürel Liyakat Nişanı'na layık görüldü
▪︎Billboard'un Hot 100 listesinde 1 numara oldu
▪︎Grammy adaylığı elde etti
▪︎Gymnastic Stadyumunda konser verdi
▪︎Stadyum turları düzenledi
▪︎5 önemli müzik şovundan 5 büyük ödül aldı
▪︎Çekicilikte dünyada 1 numara
▪︎Çekicilikte 1 numara olan serçe parmağın sahibi 
▪︎Bayrak koşusunda 1 numara
▪︎Yılın Yeni Sanatçısı Ödülü"nün sahibi
▪︎Yılın Sanatçısı Ödülü'nün sahibi
▪︎Yılın Albümü Ödülü'nün sahibi
▪︎Yılın Şarkısı Ödülü'nün sahibi
Sloganı: Tüm dünyayı büyüleyen cazibemi ne pahasına olursa olsun göstereceğim.
Etkileyici Özelliği: Hepsi

Jimin'in Üyelere Verdiği Ödüller

RM'e: "Boyundan bana da ver ödülü" - Uzun boylu olmak istiyorum.
Suga'ya: "Bana şarkı ver ödülü" - Ne zaman vereceksin?
Jin'e: "Fazla zorlamazsan/dozunu kaçırmazsan/sevinirim ödülü" - Etrafta şaka yapıp gezmeyi bırak biraz.
J-Hope'a: "Cevap verirsen sevinirim ödülü" - Neden sana sorduğumda öylece çekip gittin?
V'ye: "Tannie'yi özledim ödülü" - Tannie iyi mi?
Jungkook'a: "Çok korkutucu ödülü" - Vücudu çok genişledi.

Üyelerin Jimin'e Verdiği Ödüller 


Jungkook: "Sevimlilik ödülü" - Yüzü, boyu ve parmakları çok sevimli
V: "Gülümseme Ödülü" - Gülümseme ve iyi şans seni takip etsi
Suga: "Abratma Ödülü" - İnsanları güldüreyim derken ölçüyü kaçırıyorsun
J-Hope: "Benim Neşem Ödülü" - Jimin benim vitaminim, enerji vericim.
Jin: "Yüzün şişkin görünmüyor ödülü" - Bu konuda endişe etmeyi bırak.
RM: "Yavru köpek gibisin ödülü" - Bu günlerde iyice köpek yavrusuna benziyor.

Jimin'in Kendine Verdiği Ödül

"ARMY'leri neden bu kadar çok özlüyorum Ödülü"- ARMY'leri görmek için daha ne kadar beklemem gerekecek? Bu durum çok zor olduğunu için kendimi bu ödüle layık görüyorum."


Ödül Konuşması 
"(ARMY'leri) görmeme  izin verin lütfeeeenn"




Çeviri: Ayşegül, Beri 
Credit: @doyou__bangtan, @choi_bts2, @BTStranslation_ , @doolsetbangtan, @JiminGlobal// Twitter 

1 yorum: