9 Nisan 2021 Cuma

Jimin'in Peri Masalı Röportajı Soru&Cevap


Neden bu masalı seçtin?
Fotoğraf çekimlerinde iyi görüneceğimi düşündüğüm için bu masalı seçtim.

Çekimlerde en çok dikkat ettiğin nokta neydi?
Peri masalı gibi gözükebilmesi için
için stil ve tasarıma özen göstermeye çalıştım.

Fareli Köyün Kavalcısı ile ortak noktanız nedir?
Sanırım karakterimiz… Ben çok şen şakrak, şakacı biriyimdir ve yardıma ihtiyaç duyulduğunda yardım etmeyi seven bir yapıya sahibim fakat haksızlığa uğradığımda ben de sessiz, tepkisiz kalamıyorum bu sebeple çok fazla benzer yönümüz olduğunu düşünüyorum.


Masalın en akılda kalan kısmı? 
Masal kitabının kapağı sanırım. Kapak resmi hikayenin bütününü açıklıyor. 

Masalın sonunu beğendin mi?
Şahsen küçükken sonunu gerçekten sevdiğimi düşünmüştüm. Ana karakterin çok haklı olduğunu düşünüyordum ve ödüllendirilmediği için üzülmüştüm dolayısıyla hikayenin sonu bana güzel gelmişti ama şimdi tekrar baktığımda daha iyi bir şekilde sonlanabilirmiş aslında diye de düşünmedim değil.

Hikayenin sonunu nasıl değiştirirdin?

Bunun hakkında kafa yordum fakat bence bu masalın sonu olduğu gibi kalmalı.

Küçükken masal okumayı sever miydin?
Masal okudum okumasına ama çok fazla okumadım. 


ARMY'lere okumaları için hangi masalı tavsiye etmek istersin?
"Kongjwi and Patjwi" masalını okumalarını tavsiye ederim. Hehe millet, Patjwi gibi siz de birine zorbalık ederseniz insanlar sizden nefret eder.

Fareli Köyün Kavalcısı en sevdiğin masal mı?
Çok masal okumayan biri olduğumdan bildiğim çok fazla masal yok ama ilerde fırsat bulur da okursam ARMY'lerimize tavisye edeceğime söz veriyorum.

Kaval çalarak kimi kendine çekmek isterdin?
ARMY'yi! Düşünmeye bile gerek yok cevap tabi ki ARMY!

Kavalınla hangi şarkıyı çalardın?
Şu anki bana sorarsanız “Filter” derdim. "Filter" buna çok iyi uyan bir şarkı olurdu. Dinleyicileri büyülemeyi ve cezbetmeyi hedefleyen bir şarkı olduğu için mükemmel bir seçim olurdu.

ARMY'lere peri masallarındaki gibi bir mesaj ilet lütfen!
ARMY'yi seven BTS çok uzun zaman şarkı söyledi ve birlikte dans edip eğlenerek sonsuza dek mutlu yaşadılar. 

2. Bölüm: Hangisi Tercih Edersin? 

Noel: Tüm yıl boyunca ağlamamak ve bir hediye almak mı, istediğiniz kadar ağlamak ve hediye almamak mı?
Ağlamayı seçiyorum. Yaşım ilerledikçe, gözyaşlarını tutmanın iyi olmadığını anladım. Ağlama isteği gelince ağlamalı insan. Gözyaşlarını bastırmaktan daha kötü bir şey yoktur.

Heungbu ve Nolbu: Kabağı açmak mı yoksa açmamak mı?
Ne olursa olsun açardım. Merakını zapt edebilen bir tip değilim ve Heungbu & Nolbu hikayesini bildiğim için de kabağı açardım.

Heungbu ve Nolbu: Joseon Hanedanlığının son dönemlerinde yazılmış bir kore hikayesidir. Merak edenler
buradan okuyabilir.


Külkedisi: 11.59'a kadar kalmak mı, 11'de bolca vakit varken orayı terk etmek mi?
İyi biri gibi görünmek isteseydim saat 11'de bolca vakit varken gitmek derdim ama ben 11.59'a kadar kalırdım. Yani bu riskli saatte. İşe giderken de her zaman böyle yapıyorum.

Dürüst Oduncu: "Altın balta benim" demek mi ya da doğruyu söylemek mi?
Doğruyu söylerdim. Yalan söylemeyen biri olduğum için yalan söyleyerek altın baltayı alsam bile hayatımın geri kalanı boyunca kendimi kötü hissederdim. Ayrıca, bu yükle yaşamak da istemem.

Kaplumbağa ve Tavşan: Tavşanı uyandırmak mı, uyandırmamak mı?
Tavşanın fotoğrafını çeker öyle yanından geçip giderdim. Muhtemelen tavşanla bir fotoğraf çeker sonra sessizce oradan uzaklaşırdım. Aslında tavşanı uyandırmak da eğlenceli olabilir. Tavşanı uyandırmak diyorum.

Küçük Deniz Kızı: Bacaklar için sesini takas etmek mi yoksa prensle gerçek benliğinle tanışmak mı?
Prensle gerçek benliğimle tanışmak. Prens, onunla farklı bir görünümde tanışmamdan hoşlanmayabilir.

Ağustos Böceği ve Karınca: Zengin ama zaman açısından fakir olmak mı, fakir ama zaman açısından zengin olmak mı?
Fakir ama zaman açısından zengin ağustos böceği olmak derim. Bu, olaya/duruma nasıl baktığınız ile ilgili. Eğer vaktiniz bol olursa fakir ağustos böceği bile zengin bir ağustos böceği olabilir, tabii ki! Evet, ben böyle düşünüyorum.

Küçük Kibritçi Kız: Her seferinde bir kibrit yakmak mı, yoksa tek seferde tüm kibriti yakmak mı?
Her seferinde bir tane yakmayı seçerdim çünkü ben realist biriyim ve beni daha uzun süre hayatta tutacak yolu seçerdim. Hepsini bir kerede yaksam riskli olabilir bu yüzden muhtemelen birer birer yakardım.

Peter Pan: Zarif bir şekilde yaşlanmak mı ya da sonsuza dek genç kalmak mı?
Zarifçe yaşlanan bir Peter Pan, benim seçebileceğim bir şey değil. Sonsuza dek genç kalan Peter Pan olmayı seçerdim. Zarif ve klas bir şekilde yaşlanmak isterdim ama bir erkek grubunda olduğumu göz önünde bulundurursak, böyle görünmeye devam etmek istiyorum.


Çeviri: Ayşegül & Beri  💜

1 yorum:

  1. Bir çok yanını masallar ile yansıtmış. Hem komik, hem ciddi biri olmak zordur ama söz konusu Jimin olunca zorlukların üstesinden gelmek tam ona göre diye düşünüyor insan. Çeviri için teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil