2 Nisan 2021 Cuma

Jimin Christmas Love Şarkısının Yapım Aşamasından Bahsetti!


Jimin "Christmas Love" şarkısının yapım aşamasını anlattı. 

"Şarkı neredeyse yayımlanmayacaktı. Çünkü melodisini yapmıştım fakat şarkı sözlerini ayarlayamamıştım. Nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilmiyordum. 5 gün kala neredeyse pes edecektim. Namjoon Hyung'dan ve üyelerden yardım da isteyemiyordum. Çünkü hepsi çok bitkin, meşgul ve yorgundu, hasta olan üyeler de vardı. Evde biraz daha uğraşıp olmazsa pes etmeye karar vermiştim. Fakat tam o sıralarda Namjoon hyung beni aradı. Bana şarkının ilk bölümünün sözlerini gönderdi. Onun o kadar meşgul olmasına rağmen sözleri gönderdiğini görünce yapmam gerektiğini düşündüm. Bu yüzden sabah programım olmasına rağmen geç saatlere kadar çalıştım. Akşam 9'dan sabah 4'e kadar uyumadan sürekli çalıştım ve 2. bölüm, nakarat ve geçiş bölümünü yazdım. Namjoon hyung'la gözden geçirerek ilk bölümün sözlerinde bazı değişiklikler yapmaya karar verdik. Sonrasında 2 gün içinde hızlıca kaydı bitirdim."  

Jimin'in "Christmas Love" şarkısı yayınlandıktan sonra birçok medya şarkıdan bahsetti. Yorumlara göz atalım.

Bollywood Hungama 

"Christmas Love, hepimizin hayatlarımızda ihtiyaç duyduğu tesellinin somut bir örneğidir. BTS'ten Jimin yeni şarkısı Christmas Love ile Noel'in ruhunu yansıtıyor ve kaleme aldığı hayat dolu mesajıyla bu şarkıyı yayınlama nedenini belli ediyor. Jimin, Noel'e olan sevgisini ve geçmişteki değerli anılarını etkili bir biçimde ifade ediyor. Jimin, özellikle de herkesin Noel bayramında iyi hissetmek için bir tür güce ihtiyaç duyduğu bu yılda, mükemmel vokali ve anlamlı mesajıyla herkesin kalbine çokça huzur ve neşe getirdi. 

Noel aşkı
Noel aşkı
Beklediğim noel günü, bugün
Tüm gücümle koşturuyorum etrafta Şuradaki küçük çocuk gibi
Bulutların üzerinde uçuyorum sanki
Hikayemi duyan birileri varsa
Tam şu an zamanı durdurabilir mi...


Consequence of Sound 

"Jimin'in 'Noel Aşkı' taze kar örtüsü gibi parıldayan kıpır kıpır bir pop parçası. Bununla birlikte parçanın ismindeki “aşk” belirli bir kişiyle ilgili değil daha çok yılın bu zamanının getirdiği duygu ile alakalı." 


Mumbai Mirror 
"Jimin'in çok sevdiği bir çocukluk anısını sarmalayan tatlı tonda bir parça!

Sıcak bir şöminenin yanında dinlemek isteyeceğiniz bir şarkı... parçaya Jimin'in yumuşak sesinin kattığı nostaljik bir hava hakim."

Jimin'in "Christmas Love" şarkısını üzerimize ansızın, sobok sobok yağdırmasının üzerinden 100 gün geçti. 

Jiminie herkesin iyi hissetmeye ihtiyaç duyduğu anda taze kar örtüsü gibi parıldayan kıpır kıpır parçası ile mutluluk ve neşe getirdi. 

Teşekkürler Jiminie 🤧💜😍
#ChristmasLove100days ❄


Haberlerin çevirisi: Army, Aysun, Ayşegül





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder