22 Ocak 2021 Cuma

Jimin'in Hayalleri Üzerine Gerçekleştirilen Rüya Gibi Röportajın Çevirisi


S: ON
C: En iyi performans

S: Denemek istediğin yarı zamanlı iş?
C: 24 saat açık marketlerde çalışmak

S: Yedi?
C: BTS

S: Şu anda nasıl hissediyorsun?
C: Keyfim yerinde, çok iyi hissediyorum.

S: Boş zamanlarında?
C: Oyun oynamak eğlenceli

S: BTS?
C: ARMY'dir

S: Sevdiğinin renk?

C: Mor ve şarap rengi

S: En son bir solukta izlediğin dizi serisi?
C: Cevap yok

S: Evcil hayvan?

C: Evcil hayvanların seviyorum.

S: Sevimli yüz?
C: (Sevimli yüz yapıyor)

S: Yapmakta iyi olmadığın bir şey?
C: Size gösterdiklerim dışındaki her şeyde kötüyüm 

S: Army?
C: Aşk

S: Jawline? (Alt çene hattı)

C: Bu konuda kendime güveniyorum. Taehyung'dur. (V şeklinde)

S: Challenge?
C: Şu an yaptığım işi daha iyi yapma isteği

S: Kahve?
C: Bu aralar kahve içmeyi seviyorum. Normalde pek içmezdim ama şimdi seviyorum

S: En sevdiğin yemek?
C: Samgyeopsal, naengmyeon ve soju.

S: Ziyaret etmek istediğin ülke?
C: Kuzey Avrupa'ya tekrar gitmek istiyorum.

S: İyi bir selfie için açı?
C: 32.7°

S: Neyden korkarsın?
C: Lunapark'taki oyuncaklara binmekten

S: Kitap?
C: Yakın zamanda iki kitap aldım.

S: Katılmak istediğin eğlence şovu?
C: Büyük Firar gibi bir eğlence şovuna katılmak isterdim

S: Cilt bakım rutinin?

C:  Yok

S: Kültürel bir aktivite?
C: Kanepede uzanmak en iyisi

S: Yeniden doğmak?
C: Eğlenceli olurdu

S: En sevdiğin eşya?

C: Küpe, bileklik, yüzük

S: Busan?
C: Memleketim

S: Baby Mochi?
C: Papa Mochi

S: Dans?
C: İyi dans etmek istiyorum

S: Civciv?
C: Civcivler hakkında mı soruyorsunuz? Sevimliler

S: Atıştırmalık?
C: Severim

S: Manggaetteok?
C: Bu ismi aldığım için minnettarım

S: Göz gülümsemesi?
C: Gözlerimi seviyorum.

S: Vokal mi dans mı?
C: Pas

S: Tuzlu atıştırmalıklar mı tatlı mı?
C: Tatlı

S: Kedi mi köpek mi?

C: Pas

S: Röportajdan zevk aldın mı?
C: Bu içeriği çekmeden önce üyelerle gerçekleştirdiğimiz toplantıda da peri masalı konseptini çok beğendiğimizi söylemiştik. Çünkü hayranlarımızla paylaşabileceğimiz çok şey vardı. Eğlenceliydi. Biraz kısa olması üzücü olsa da çok zevk aldım. Umarım beğenirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder