24 Ağustos 2020 Pazartesi

İyilik Meleği Jimin Eğitim İçin 100 Milyon Won Bağışladı


Jimin, öğrencilere burs sağlanması için Jeonnam Gelecek Eğitim Vakfı'na 100 milyon won (620.697,60₺) bağışta bulundu.

Jimin'in babasının 29 Temmuz'da Jeollanamdo Eğitim Dairesi'ni ziyaret ederek daire başkanına Jimin'in adına bağışı teslim ettiği ve o bölgede yaşayan ihtiyaç sahibi öğrenciler için kullanılmasını talep ettiği bildirildi.


Eğitim Dairesi Jimin'i Jeonnam Eğitim Onur Listesine dahil ederek bölgedeki eğitimin gelişimine katkısından dolayı onurlandırmayı planlıyor.

Jimin, memleketi Busan'daki öğrencilerin eğitimi için sürekli olarak bağış yapıyordu. Eğitim gördüğü kasabadaki okullara ve Busan Büyük Şehir Belediyesi Eğitim Dairesi'ne yaptığı bağışları biliyoruz. Bu seferki bağışını memleketi dışında bir yere yapması daha büyük bir anlam taşıyor.

Jeollanamdo Eğitim Dairesi Başkanı Suk Woong Jang: Jimin'in öğrencilerimiz üzerinde olumlu bir etki bırakması için bu bursu dikkatlice kullanacağız.

The Jeollanam-do Eğitim Dairesi resmi Facebook hesabında Jimin'in bağış haberini paylaştı. 


Bildiğimiz gibi Jimin 2011 yılında üstün yeteneği sayesinde Busan Sanat Lisesi'ne bölümünde birinci olarak girmişti. Ikinci sınıfın ilk döneminde Seoul'e gitmesine rağmen okuluyla ilişikisi sürdürdü.

Jimin daha önce Busan Sanat Lisesi'deki 3. sınıflardan 1200 öğrencinin masa ve sırasını yeniledi. Bunu kimseye duyurmadan öğrenciler 1 aylık uzun kış tatilindeyken yaptı.

Tabi ki bu Jimin'in lisedeki öğrenciler için yaptığı ilk yardım değil. Daha önce de dar gelirli ailelerden gelen öğrencilere verilmesi için Busan Eğitim Dairesi'ne 100 milyon won bağışlamıştı.

Ayrıca Jimin Busan'daki Hoedong İlköğretim Okulu'nun 36. son mezuniyet töreninde 60 imzalı CD'yi mezun olan öğrencilere hediye etti ve ihtiyaç sahibi 10 öğrenciye üniforma temin etti.


Dünya çapında bir süperstarın gençlerle bu denli ilgilenmesi şaşırtıcı. Jimin gerçekten düşünceli, iyi kalpli ve vefalı. Jimin'in aliesi hayalleri konusunda ona hep destek çıktı. Iyi bir ailede yetiştiğini ve hayırlı bir evlat olduğunu her zaman belli ediyor.


Kaynak: NAVER, Twitter/@JiminGlobal 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder