5 Ağustos 2022 Cuma

Benny blanco, BTS & Snoop Dogg – Bad Decisions Türkçe Çeviri


[Snoop Dogg] Radyo BTS N-O-O-P
Makyaj yok
Bayılıyorum bu bo...
O kadar güzelsin ki
Beni hasta ediyorsun yeminle
Aşkını istiyorum
Koyalım adını
Kalbimin içi yanan bir kor sanki
Aşkımı istiyorsan
Yaklaş biraz
Bekletme beni
Hadi biraz
Kötü kararlar verelim
Seni istiyorum
Ah bebeğim, hem de her an
Hadi ver bana
Tüm öpücüklerini
Pazartesi, Salı, Çarşamba
Bebeğim, her gece seni istiyorum yanımda
İçim böyle şey oluyor sanki
Oooh 
Aaahh
Aklımdan hiç çıkaramıyor gibiyim seni
İçim şey oluyor sanki
Oooh 
Aaahh
Seni istiyorum
Ah bebeğim hem de her an

[Snoop Dogg] Çok havalısın diyor
Herkes bana
(Ah evet)
Nedenini biliyorum galiba
(Ah evet)
Çünkü sen varsın yani başımda
(Ah evet)
Çekip gidemezin öylece
Sensizken, oluyorum bir virane
Aşkımı istiyorsan
(Evet)
Yaklaş biraz
Bekletme beni
Ooohh

Hadi biraz
Kötü kararlar verelim
Seni istiyorum
Ah bebeğim, hem de her an
Hadi ver bana
Tüm öpücüklerini
Pazartesi, Salı, Çarşamba
Bebeğim, her gece seni istiyorum yanımda
İçim böyle şey oluyor sanki
Oooh
Aaahh
Aklımdan hiç çıkaramıyor gibiyim seni
İçim şey oluyor sanki
Oooh
Aaahh
Seni istiyorum
Ah bebeğim hem de her an

[Snoop Dogg] Hadi hep istediğin şeyleri yapalım
Biraz eğlenip hayatını yaşayalım
Bir gün boş boş oturalım
Bir yer bulup
Seninle yüz yüze konuşalım
Sana mahallemi gezdireyim
Bazen "Fena" "İyi" demektir bizim oralarda
Kural tanımam, ciğnerim

Hadi biraz
Kötü kararlar verelim
Seni istiyorum
Ah bebeğim, hem de her an
Hadi ver bana
Tüm öpücüklerini
Pazartesi, Salı, Çarşamba
Bebeğim, her gece seni istiyorum yanımda
İçim böyle şey oluyor sanki
Oooh, Aaahh
Aklımdan hiç çıkaramıyor gibiyim seni
İçim şey oluyor sanki...
Oooh, Aaahh
Seni istiyorum
Ah bebeğim hem de her an


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder