10 Mayıs 2022 Salı

JIMIN, HA SUNG WOON WITH YOU ŞARKI SÖZLERİ TÜRKÇE ÇEVİRİ



With you (Senle)

Seninle olmak istiyorum
Ve seninle kalmak istiyorum
Tıpkı parlayan yıldızlar gibi
Yine ışıldıyorsun

Ben hâlâ burada, yanı başındayım
Nereye gidersen git seninleyim
Sonsuza dek bende yaşayacaksın
Benimle derinden nefes alacaksın

Neyim varsa al
Senin aşkın olmadan ben bir hiçim
Söz veriyorum, aşkından asla vazgeçmeyeceğim
Kalbimin atma sebebi sensin
Sonsuza dek, ebediyen, daima
Kalbimin tek sahibi sensin
Canım aşkım, aşkım, aşkım
Seninle kalmak istiyorum
Anılar daima buradaydı, senin hikayelerinle dolu bu kalp denilen odada
Ne zamandan beri başladı ben de bilmesem de
Anlatmak istiyorum sana bütün hikayemi

Neyim varsa al
Senin aşkın olmadan ben bir hiçim
Söz veriyorum aşkından asla vazgeçmeyeceğim
Kalbimin atma sebebi sensin
Sonsuza dek, ebediyen, daima
Kalbimin tek sahibi sensin
Canım aşkım, aşkım, aşkım
Kalmak istiyorum

Yüreğimi parçalıyor
Karanlıktayım şimdi
Rüyalarımızda buluşacak mıyız?
Canımı acıtıyor
Yanımda değilsin çünkü
Senin yanında kalmak istiyorum


I wanna be with you
And I wanna stay with you
Just like the stars shining bright
Right here, beside you. I'm still
Walking wherever you go
You will live forever in me
Breathing deeply, within me
Just take it all
I'm nothing without your love
I promise I'll never leave your love
My heart is beating cause of you
Forever and ever and ever
Only you can take my heart
Dear my love, love, love
I  wanna stay with you
Korean~
Just take it all
I'm nothing without your love
I promise I'll never leave your love
My heart is beating cause of you
Forever and ever and ever
Only you can take my heart
Dear my love, love, love
I wanna stay
Tore my heart
Now I'm in the dark
Will we meet in our dreams
Breaking my heart
Here we are apart
I want stay near you


Çeviri: Beri, Ayşegül, Swaminus / BTSJMTURKEY 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder