2 Temmuz 2021 Cuma

Jimin'in Katıldığı Melon Radyo İstasyonu'nun "BigHit Music Record" Yayınının Çevirisi


Jimin Melon Radyo İstasyonu'nun "BigHit Music Record" yayınına katıldı. 


Jimin 🎧: Melon radyosunun "Bighit Music Records" yayınından herkese merhaha! Ben BTS'ten Jimin. (👏👏) Teşekkürler. BigHit Music Records yayını sayesinde her üyenin bizzat oluşturduğu çalma listeleri ile buluştunuz ve bugün benim sıram. Çalma listelerinin bir başlığı/teması oluyor ve benim çalma listemin başlığı: "BTS'ten Jimin'in Yalnızken Dinlediği Şarkılar."

Yalnızken müzik dinlemeyi seviyorum, tek başıma yürürken ya da ise gidip dönerken arabada geçen sürede ve özellikle de yapacak bir işimin olmadığı akşam vakitlerinde beni rahatlatan/ huzur veren şarkıları sizinle paylaşmak istediğim için bu yayına katıldım. Özellikle böyle bir zamanda sizlerle paylaşımda bulunmanın güzel olacağını düşündüm ve bu listeyi hazırladım. Çalma listeme ayrıntılarına geçmeden önce bir şarkı mı dinleyelim mi? Barbra Lica'nın Coffee Shop adlı şarkısı listemdeki ilk parça. Şarkıdan sonra burada olacağım.

Evet millet, Melon radyosunun Bighit Music Records yayınında yeniden Jimin ile berabersiniz. Çalma listemin bir sonraki şarkısı Rex Orange County'nin A Song About Being Sad adlı şarkısı. Çok zevk alarak dinlediğim bir şarkı. Sözleri de çok eğlenceli/ ilgi çekici ve dinlediğimde şarkıcının bu şarkıda söylemek istediği şey acaba nedir diye çok fazla düşündüm. Bu yüzden acaba hiç kimse senin kendini sevdiğin kadar seni sevemez demeye mi çalışıyor yoksa şarkının adının söyledi gibi üzücü şeylerden mi bahsediyor diye merak ederek keyifle dinlediğim bir şarkıydı. Siz de zevkle dinlerseniz mutlu olurum. Bu şarkıyı dinledikten sonra tekrar buluşalım.

Evet, çalma listemin sıradaki parçası Breakbot'tan In Return, bu şarkıyı gerçekten çok ama çok seviyorum. Günde en 2 ya da 3 kez dinlediğimi farz edebilirsiniz. Şarkıyı sizlere tanıtmak istediğim için biraz araştırdım ve ve "Like Crazy" adlı filmden bir şarkı olduğunu öğrendim. Filmi daha önce izlemedim bu yüzden hem sizinle paylaşıp hem de filmi kendim de izleyebilirsem güzel olur diye düşündüm. Çok iyileştirici bir şarkı ve sadece modu değil sözleri de gerçekten çok güzel. Çok rahatlatıcı ve güzel bir şarkı olduğunu düşündüğüm için sizin de bu şarkıyı bilmenizi istedim. Şarkıdan sonra burada olacağım. 

Evet, hala sık sık dinlediğim şarkılardan oluşan listemi dinliyorsunuz. Dinlediğiniz şarkılar hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyorum. Sıradaki şarkı Eels'in I Need Some Sleep  şarkısı. Sanırım çoğunuz bu şarkıyı zaten biliyorsunuz. Genelde yalnızken hüzünlü, iç karartıcı şarkılar dinlerim. Ama bana göre bu tarz şarkılar rahatlamaya yardımcı oluyor/ iyileştiriyor. Yalnızken de sizi havaya sokacak şarkılar güzel olmaz mı sizce de? O yüzden bu tür şarkılar dinliyorum. Bu şarkılar uyumanıza yardımcı oluyor umarım siz de beğenirsiniz.

Melon İstasyonu'nun BigHit Music Record yayınında sizleri BTS'in çalma listelerini ile buluşturuyoruz. Bugün Jimin ile berabersiniz. Sizlere çalma listemdeki şarkıları tanıtıyorum. Sanırım konuşmalarımız sırasında sizlere daha önce birkaç şarkı önerilerisinde bulunmuştum fakat bunu pek sık yaptığımı sanmıyorum. Bu yüzden bugüne kadar ne tür şarkılar dinlediğim ve hangi düşüncelerle bu şarkıları dinlediğim ile ilgili düşündüm. Size tavsiye edeceğim şarkılara ilgili araştırma yaparken bir takım ayrıntılar da öğrendim ve bu gerçekten hoşuma gitti. Önerdiğim şarkılar arasında sizi üzgünken daha da üzgün hissettirecek şarkılar var fakat bence iyileştirici bir etki de yaratabilir. Umarım sizde pozitif bir etki oluşturur. Ayrıca bugün harika vakit geçirdim. Dinlediğiniz için teşekkür ederim. BigHit Music Record yayınının tamamlanması için geriye sadece bir üye kaldı. Kim olduğunu zaten biliyorsunuz ama son üye ile ilgili size bir ipucu vereceğim. Bu kişi atletiklik konusunda biraz eksik ama hiç öyle görünmeyen biri. Bu ipucundan tahmin edebilir misiniz? Sadece bir kişi kaldığı için zaten kim olduğunu biliyorsunuz ama o çok iyi dans ediyor, sahnede gerçekten çok iyi performans sergiliyor, çok havalı ve insanların yaygın olarak kullandığı "어른색시" (yetişkin-seksi) ifadesini kullanabileceğim tek kişi olduğunu düşünüyorum.  Bir sonraki üye ile güzel vakit geçirmenizi diliyorum. 

Evet, yayının sonuna geldik. Son şarkının kapanışa güzel gideceğini düşüyorum. Son şarkı sonsuza dek dostumuz olarak kalacak Khalid'in. Onunla otelde karşılaştığımda tek başımaydım. Bana karşı çok iyiydi bu nezaketi hâlâ aklımda. Arkadaşımız Khalid’in Saturday Night şarkısı, millet bu remix versiyonu, keyifle dinlerseniz minnettar olurum. 

Bir dahaki sefere daha iyi bir şekilde karşınızda olup selamlarımı sunacağım. O zamana kadar hepiniz sağlığınıza dikkat edin. Yeni şarkımızı dinleyerek keyifli günler geçirmenizi diliyorum. BTS'ten Jimin ile beraberdiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder